طی نشست مشترک فرمانداری و سازمان تاکسیرانی ضمن رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان بر لزوم ضرورت برنامه‌ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی و پیاده‌سازی برنامه هماهنگ جهت تسهیل رفت و آمد مسافران تاکسی فرودگاه مهرآباد تأکید شد.

جلسه اتوبوسرانی

همشهری آنلاین: نشست بررسی مسائل ترافیکی و فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد به ریاست بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و با حضور سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرودگاه، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و نمایندگان دستگاههای مرتبط در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد.

در این نشست، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: ساماندهی رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکسیرانان در تماس مستقیم با مسافران هستند و روزانه حجم بالای تردد مسافران در فرودگاه انجام می‌شود.

وی، حل موضوعات ترافیکی و حوزه حمل و نقل مجموعه فرودگاه را از دیگر موضوعات مهم دانست و افزود: لازم است طی یک اقدام هماهنگ میان فرودگاه و تاکسیرانی عملیاتی شده که اثرات مطلوبی در بهبود فرآیند و تسهیل رفت و آمد مسافران خواهد داشت.

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز آمادگی شهرداری تهران را در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام و اظهار امیدواری کرد که با طرح ریزی انجام شده، برنامه های عمرانی و اجرایی آن آغاز شود.

در این نشست بر لزوم اجرای برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد، تلاش برای ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی داران فرودگاه مهرآباد،اهمیت تامین و تقویت زیرساخت های موجود سازه های موقت و ثابت همچون نصب سایه بان در محل جایگاه تاکسی های فرودگاه، اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی داران فرودگاه مهرآباد، توجه به نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی های فعال فرودگاه نیز در برنامه ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی تأکید شد.

کد خبر 872037
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha